körbe-körbe

Amiről itt olvashatsz funkcionális edzés. Hogy Nekem ez mit jelent? Amitől jobb leszel, erősebb, gyorsabb, pontosabb, ruganyosabb, lazább. Nem cél hogy zsírt égess! Nem cél a szebb, izmosabb, kigyúrtabb, szálkásabb, izomzat elérése. Ezek mind csak történnek ezek csak a következmények és mellékhatások. A cél hogy a testünk működjön. Hogy élvezzük a mozgást, és ne fájjon semmink. Az, hogy közben komoly centik esnek le hasról / fenékről, vagy nem férsz bele a régi pólódba mert szétreped a hátadon, csak következmény! Edzés, Testmozgás kezdőknek és haladóknak. Intenzív köredzés, funkcionális training minden módon. Pár használható edzésterv, gyakorlat és módszer mindenkinek. Alapvetően egyszerű eszközökkel vagy saját testtel végezhető mozgásforma, mely szív - tüdő - izomzat terhelő.

Címkék

10kSwing (5) 15perc (5) 2012 (1) 20perc (7) 30perc (17) 40perc (9) 5-5-5 (1) 531 (6) 540 (1) 7perc (1) angie (2) Animus (1) annie (1) A CÉG (12) back squat (12) barbara (1) beteg (1) Brett Jones (1) chin-up (2) cindy (1) clean (11) crossfit (46) csoportos (28) dallas (6) dead lift (6) doboz ugrás (10) egyéb (1) egyeb (1) egyeni (8) egyéni (42) elemelés (3) elizabeth (1) evezés (1) fekvenyomás (12) fithy50 (3) fittaréna (1) fran (3) front squat (21) futás (1) gladiátor (1) haladó (34) hang clean (1) jerk (7) kettlebell (41) kezdő (20) killer (2) Klokov (1) köredzés (19) középhaladó (38) linda (1) manmaker (2) muscle up (1) OHS (6) open 14 (1) press (5) push press (6) ring dip (1) shoulder press (2) snatch (13) snatch pull (7) snatch test (4) tabata (3) teszt (25) vasárnap (8) verseny (2) Volkswagen (1) Címkefelhő

ilyen egy "jó barát"

2011.06.09. 15:34 Opifex

Címkék: kettlebell haladó egyéni tabata 40perc

  Ezt blogot olvasgatja pár jó ismerős, edzőtárs, akikkel itt ott összefutunk. Történt hogy a mester akihez járok, nem ért rá egyéb elfoglaltságai miatt az egyik nap, és a facebookon beszélgettünk arról ki, mit fog edzeni illetve mit is edzett azon a délutánon. Ekkor kaptam egy - nevezzük - barátomtól ezt az edzéstervet, mert hát ő ezzel töltött el egy délutáni órát a mester távollétében. Ő csak annyit mondott, hogy ezt lehetetlen megcsinálni a mi erőnlétünkkel de megpróbálta. Nekem mi se kellett, több a lehetetlen a legjobb ajánlás... Megpróbáltam én is. De hogy biztosra menjek az általa használt 16kgos kettlebell helyet én a 20ast fogtam meg...kicsit elhamarkodottan, nagy mellénnyel... Elöljáróban mondom nekem se sikerült maradéktalanul teljesíteni minden pontot. De azért jó volt, és nem bántam meg a 20as választást.

  Az edzés 40sec munka 20sec pihenő , állomások végén 1 kör (60sec) plusz pihenővel. a 20 másodperc alatt pont megdöglik az emebr, és észreveszi hogy máris kezdeni kell. másra nem elég az idő.

- 4 kör sima 2 kezes swing (ez sikerült, nem volt vele nagy gond)

- 8 kör millitary press (clean a felvétel értelem szerűen), jobb / bal felváltva. (itt az 5. körtől olyan 25-30 sec munka után eldobtam a girjat mert nem tudtam kinyomni.)

- 4 guggolás (ez ment)

- 8 kör high pull - magasra húzás (na ez volt a nagy halál. nem is hittem volna mennyire nehéz)

- 4 kör fekvőtámasz nyugodtan nem nagy sebességgel. (az eredetiben KBellen kellett volna nyomni, de nálam csak egy golyó volt, így sima mély fekvőtámaszt nyomtam 15/15 szabályosat pontos lenti és fenti végpontokkal. Ez ment)

- 8 kör snatch jobb / bal felváltva itt nem tudtam a 40 secet kidolgozni olyan 3x másodperc után letettem ez minden alkalommal 10-10 snatchet jelentett.

- 4 kör felülés KBel. (Én simán csináltam teljes felülést és begördülést felváltva. Nem volt gusztusom még 1x kézbe venni a girját ;) ) 

Utána ebéd, és pusztulás. Most már nagyon jól érzem magam, de a vállam a high-pulltól meg a millitary presstől kész van.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://korbe.blog.hu/api/trackback/id/tr312970704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása