körbe-körbe

Amiről itt olvashatsz funkcionális edzés. Hogy Nekem ez mit jelent? Amitől jobb leszel, erősebb, gyorsabb, pontosabb, ruganyosabb, lazább. Nem cél hogy zsírt égess! Nem cél a szebb, izmosabb, kigyúrtabb, szálkásabb, izomzat elérése. Ezek mind csak történnek ezek csak a következmények és mellékhatások. A cél hogy a testünk működjön. Hogy élvezzük a mozgást, és ne fájjon semmink. Az, hogy közben komoly centik esnek le hasról / fenékről, vagy nem férsz bele a régi pólódba mert szétreped a hátadon, csak következmény! Edzés, Testmozgás kezdőknek és haladóknak. Intenzív köredzés, funkcionális training minden módon. Pár használható edzésterv, gyakorlat és módszer mindenkinek. Alapvetően egyszerű eszközökkel vagy saját testtel végezhető mozgásforma, mely szív - tüdő - izomzat terhelő.

Címkék

10kSwing (5) 15perc (5) 2012 (1) 20perc (7) 30perc (17) 40perc (9) 5-5-5 (1) 531 (6) 540 (1) 7perc (1) angie (2) Animus (1) annie (1) A CÉG (12) back squat (12) barbara (1) beteg (1) Brett Jones (1) chin-up (2) cindy (1) clean (11) crossfit (46) csoportos (28) dallas (6) dead lift (6) doboz ugrás (10) egyéb (1) egyeb (1) egyeni (8) egyéni (42) elemelés (3) elizabeth (1) evezés (1) fekvenyomás (12) fithy50 (3) fittaréna (1) fran (3) front squat (21) futás (1) gladiátor (1) haladó (34) hang clean (1) jerk (7) kettlebell (41) kezdő (20) killer (2) Klokov (1) köredzés (19) középhaladó (38) linda (1) manmaker (2) muscle up (1) OHS (6) open 14 (1) press (5) push press (6) ring dip (1) shoulder press (2) snatch (13) snatch pull (7) snatch test (4) tabata (3) teszt (25) vasárnap (8) verseny (2) Volkswagen (1) Címkefelhő

Kudarc vagy új cél?

2012.03.09. 14:36 Opifex

Címkék: teszt crossfit haladó egyéni

Az crosfitt open games első heti feladatát egész jól meg tudtam oldani. A 7 perc alatt 96db 4ütemű fekvőtámaszt elvégezve többé kevésbé elégedett voltam magammal. Azzal nyugtattam magam, hogy ha lélekben/fejben jobban készülök akár a 100 feletti szám is megoldható, ami így teljes amatőrként nem is rossz. Így nagy kedvel és önbizalommal vártam a 2. heti feladatot. 

Amint megjelent, néztem is a videót ezerrel, hogy mit is csinálnak a nagyok. Szabvány szakítás a feladat. 10 percen keresztül. 30 db kis súllyal majd 30 picit többel majd megint 30 még többel és a végén ami marad még az emberben az szép nagy súllyal (főleg hogy eddigre már 90 van a kézben hátban lábban)  

30 Snatch / Szakítás 75 lb 34 kg 45 lb 20 kg
30 Snatch / Szakítás 135 lb 61 kg 75 lb 34 kg
30 Snatch / Szakítás 165 lb 75 kg 100 lb 45 kg
Max Rep Snatch / ami megy 210 lb 95 kg 120 lb 55 kg

*kékkel a férfiakra rózsaszinnel a nőkre vonatkozó súlyok fontban majd átszámolva, kilógramban.

Bátran fel is pakoltam az első 34.5kg-t (12kg-os rúd plusz 1.25ös tárcsákkal 14.5, erre rá a 2x10) és kikészítettem a többi tárcsát is, optimistán az első 3 áll súlyhoz. Abban azért biztos voltam hogy 95kg-mal nem fogok szakítani hiszen sosem gyakoroltam ekkora súlyokkal. 

Óra indul. Az első 30-at lazán sikerült megcsinálni. Alig pár perc alatt. 3x10be osztva ahogy a bemutató videón is csinálják. Aztán súly fel, (12es rúd + 2x20 + 2x5 = 62kg) és 1db-ot se tudtam értékelhetően elvégezni. nem szakítás csak lökés szerűség volt. Márpedig a szakítás 1 lendületű gyakorlat. vagyis nem felvétel ÉS UTÁNA nyomás hanem egyből a fej fölé a súly, nyújtott kézzel.

Videó leáll... (nem)kicsi elkeseredés... 5-7 perc pihi. Ezek után a realitásokhoz visszatértem, és bekészítettem a női súlyokat, de abból is csak a 45kg-ig. Ez látható a felvételen. Persze már a 30x34kg és pár rontott felvételt követően. 
30db x 20kg (12 + 2x1.25 + 2x2.5)
30db x 34.5kg (12 + 2x1.25 + 2x10) itt 6 percen éppen belül voltam.
16db x 44.5kg (12 + 2x1.25 + 2x10 + 2x5) ekkor járt le az idő.
Tehát Szumma: 76 db szakítás.

De én ezt nem tudtam, mert az előttem levő mutatós órán nem láttam jól hogy hol áll a mutató, így végül 11 perc alatt 83db-ot csináltam meg ;)

...és nem lehetett ledobni a súlyt, ami pluszba igen sokat vesz ki az emberből, főleg amikor 2-3 darabot csinál. Nem mindegy hogy eldobom vagy leengedem. Ez van Kifogást lehet keresni de tény a 30. 

Cél és amit ebből tanultam: szakítani, lökni, felhúzni, nyomni komolyabb súlyokkal kell tudjak, mert az JÓ ;). Ehhez persze elengedhetetlen a technika helyes és pontos elsajátítása. 1-2 jó ismerőssel, edzőpartnerrel már haladunk e felé. Idén Célom a 60kg szakítása. Lehet nagyra törő de akkor is!

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://korbe.blog.hu/api/trackback/id/tr494299889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása