körbe-körbe

Amiről itt olvashatsz funkcionális edzés. Hogy Nekem ez mit jelent? Amitől jobb leszel, erősebb, gyorsabb, pontosabb, ruganyosabb, lazább. Nem cél hogy zsírt égess! Nem cél a szebb, izmosabb, kigyúrtabb, szálkásabb, izomzat elérése. Ezek mind csak történnek ezek csak a következmények és mellékhatások. A cél hogy a testünk működjön. Hogy élvezzük a mozgást, és ne fájjon semmink. Az, hogy közben komoly centik esnek le hasról / fenékről, vagy nem férsz bele a régi pólódba mert szétreped a hátadon, csak következmény! Edzés, Testmozgás kezdőknek és haladóknak. Intenzív köredzés, funkcionális training minden módon. Pár használható edzésterv, gyakorlat és módszer mindenkinek. Alapvetően egyszerű eszközökkel vagy saját testtel végezhető mozgásforma, mely szív - tüdő - izomzat terhelő.

Címkék

10kSwing (5) 15perc (5) 2012 (1) 20perc (7) 30perc (17) 40perc (9) 5-5-5 (1) 531 (6) 540 (1) 7perc (1) angie (2) Animus (1) annie (1) A CÉG (12) back squat (12) barbara (1) beteg (1) Brett Jones (1) chin-up (2) cindy (1) clean (11) crossfit (46) csoportos (28) dallas (6) dead lift (6) doboz ugrás (10) egyeb (1) egyéb (1) egyeni (8) egyéni (42) elemelés (3) elizabeth (1) evezés (1) fekvenyomás (12) fithy50 (3) fittaréna (1) fran (3) front squat (21) futás (1) gladiátor (1) haladó (34) hang clean (1) jerk (7) kettlebell (41) kezdő (20) killer (2) Klokov (1) köredzés (19) középhaladó (38) linda (1) manmaker (2) muscle up (1) OHS (6) open 14 (1) press (5) push press (6) ring dip (1) shoulder press (2) snatch (13) snatch pull (7) snatch test (4) tabata (3) teszt (25) vasárnap (8) verseny (2) Volkswagen (1) Címkefelhő

Ami eddig nem ment + egy csaj Angie

2012.07.07. 20:32 Opifex

Címkék: teszt crossfit angie egyéni 15perc

Pénteken igen csak jól ment az edzés. Mármint önmagamhoz képest. A Crossfit oldalán hét közben megjelent egy jó kis gyakorlatsor, amivel foglalkozni akartam egyébként is. Így a fej fölötti guggolási sort, amit felrakatak, én is kipróbáltam. Érdemes megnézni az alábbi videót, mert a fiatal ember, gyönyörűen mutatja be a gyakorlatokat. Amit még lehet róla tudni, mármint a srácról, hogy a crossfit games egyik műsorvezetője, és minden alkalommal csokornyakkendőben vezeti a műsort, ami természetesen viccek és piszkálódások tárgya. A videót meglátva egy hozzászólást emelnék ki. "Aki 300 font súllyal (azaz 136kgmmal) így tud guggolni az bármilyen nyakkendőt hordhat." Igaz a női hozzászólók több helyen a "csak1csokornyakkendő,desemmimás" jelmondatot is beírták.

Lényeg: Fej fölötti guggolás lehetőség szerint növekvő súllyal. a végén 3-3-1-1-1-1-1 darab csak, hogy maximális koncentráció legyen. A videó, hogy csinálják a nagyok:

Nekem 57kg volt amit sikerült megmozgatni. a 62nek többször nekimentem de csak eldobáltam, és mivel a terem nem alkalmas a súlyok eldobására, ezért aztán az eldobás után nem kockáztattam tovább. Ennek ellenére öröm volt, mert eddig a 40/50 kg is nagy problémát okozott. Nem tudtam beleülni, nem voltam vele stabil. Ellenben most valahogy kezdtem ráérezni. Igaz, pár hete egy egész hétvégét töltöttem egy edzőteremben ahol a guggolásokkal emelésekkel foglalkoztunk nagyon sokat. Persze más alap dolgokkal is. Úgy látszik megérte ;) :

OHS.jpg

Ezután egy tesztet csináltam, Amit már máskor is. Új egyéni rekorddal :D.

Angie: időre 100 húzódszkodás, 100 fekvőtámasz, 100 felülés, 100 guggolás

Reményeim szerint a gyakorlatok minősége javult. Leginkább a guggolás és a húzódszkodás során. A húzódszkodás technikája (kipping) meglátszik a fekvőtámasznál, hiszen az lassabban ment. A felülések ideje pedig valószínűleg a szabályosság miatt lett több. A lényeg, szummában 1 percet faragtam saját időmön. ráadásul guggolások után pár perccel tejesítve. Akkor így csináltam ;) http://korbe.blog.hu/2011/02/10/100as_jatek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://korbe.blog.hu/api/trackback/id/tr504638626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása