körbe-körbe

Amiről itt olvashatsz funkcionális edzés. Hogy Nekem ez mit jelent? Amitől jobb leszel, erősebb, gyorsabb, pontosabb, ruganyosabb, lazább. Nem cél hogy zsírt égess! Nem cél a szebb, izmosabb, kigyúrtabb, szálkásabb, izomzat elérése. Ezek mind csak történnek ezek csak a következmények és mellékhatások. A cél hogy a testünk működjön. Hogy élvezzük a mozgást, és ne fájjon semmink. Az, hogy közben komoly centik esnek le hasról / fenékről, vagy nem férsz bele a régi pólódba mert szétreped a hátadon, csak következmény! Edzés, Testmozgás kezdőknek és haladóknak. Intenzív köredzés, funkcionális training minden módon. Pár használható edzésterv, gyakorlat és módszer mindenkinek. Alapvetően egyszerű eszközökkel vagy saját testtel végezhető mozgásforma, mely szív - tüdő - izomzat terhelő.

Címkék

10kSwing (5) 15perc (5) 2012 (1) 20perc (7) 30perc (17) 40perc (9) 5-5-5 (1) 531 (6) 540 (1) 7perc (1) angie (2) Animus (1) annie (1) A CÉG (12) back squat (12) barbara (1) beteg (1) Brett Jones (1) chin-up (2) cindy (1) clean (11) crossfit (46) csoportos (28) dallas (6) dead lift (6) doboz ugrás (10) egyéb (1) egyeb (1) egyéni (42) egyeni (8) elemelés (3) elizabeth (1) evezés (1) fekvenyomás (12) fithy50 (3) fittaréna (1) fran (3) front squat (21) futás (1) gladiátor (1) haladó (34) hang clean (1) jerk (7) kettlebell (41) kezdő (20) killer (2) Klokov (1) köredzés (19) középhaladó (38) linda (1) manmaker (2) muscle up (1) OHS (6) open 14 (1) press (5) push press (6) ring dip (1) shoulder press (2) snatch (13) snatch pull (7) snatch test (4) tabata (3) teszt (25) vasárnap (8) verseny (2) Volkswagen (1) Címkefelhő

fekve 100ba

2012.08.03. 14:24 Opifex

Címkék: crossfit fekvenyomás haladó egyéni

Éjfélkor indultunk nyaralni, így előtte mivel már rég bepakoltunk mindent, a teljes cucc menetkész volt, még sikerült egy kiadós edzésre lejutni.

Sajnos egy újabb csodálatos terem, CrossFit edzésre majdnem hogy alkalmatlan termébe mentem, mert hát ez a terem nagyon közel van a lakhelyemhez, és a bérletkártyámmal mely sok terembe ad belépési lehetőséget használható.

Ezen kezdés után egy remek edzés kerekedett ki. Alapos bemelegítés után fekvenyomásra adtam a fejem. Erő alapgyakorlat. Nem kérdés hogy remek. Akár csináltad sokat javaslom nézd meg ezt a videót ;) hasznos infok tárháza.

És a lényeg simán ment 80kgba a 10+ db majd 90kgba is sikerült gond nélkül 2x5öt nyomnom  tehát 95kg a következő lépcső amelybe megint csak 2x5öt tettem. Így jutottam el a pszihés 100kghoz. Életemben nem tudtam 95 fölé jutni még 1 db kinyomására se. De most a 4 ismétlést assziszt nélkül abszolváltam, az 5.be segítettek csak bele. Ezt még 1x megismételtem akkor már csak 3 egészet és egy segítettett tudtam nyomni, így belül nagy örömmel jegyeztem fel megvan a 100kg stabilan.

Kicsit rámásztam a 45 fokos padra ott 3x10 ismétlést paszíroztam ki magamból a 70kgba ez is 10kgmmal több mint a régi önmagam, majd pár áthúzással fejeztem be az erőrészt lenyújtani illetve más szögből is terhelni a mellizmot.

Végül egy gyilkos MetCon jött:

5 kör, időre:
- 25db push-press (35kgmal)
- 50db Dupla tekeréses ugrálókötelezés (DU)
már nem emlékszem pontosan, de 17 perc körüli idő lett.(nem találom a papírt amire felvéstem :S ) az első 3 kör még csak csak ment, de az DU-PP páros annyira megöli a vállat, hogy a könnyem kicsordult a fájdalomtól. (másnapra szép izomláz is kerekedett belőle)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://korbe.blog.hu/api/trackback/id/tr454735098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása