körbe-körbe

Amiről itt olvashatsz funkcionális edzés. Hogy Nekem ez mit jelent? Amitől jobb leszel, erősebb, gyorsabb, pontosabb, ruganyosabb, lazább. Nem cél hogy zsírt égess! Nem cél a szebb, izmosabb, kigyúrtabb, szálkásabb, izomzat elérése. Ezek mind csak történnek ezek csak a következmények és mellékhatások. A cél hogy a testünk működjön. Hogy élvezzük a mozgást, és ne fájjon semmink. Az, hogy közben komoly centik esnek le hasról / fenékről, vagy nem férsz bele a régi pólódba mert szétreped a hátadon, csak következmény! Edzés, Testmozgás kezdőknek és haladóknak. Intenzív köredzés, funkcionális training minden módon. Pár használható edzésterv, gyakorlat és módszer mindenkinek. Alapvetően egyszerű eszközökkel vagy saját testtel végezhető mozgásforma, mely szív - tüdő - izomzat terhelő.

Címkék

10kSwing (5) 15perc (5) 2012 (1) 20perc (7) 30perc (17) 40perc (9) 5-5-5 (1) 531 (6) 540 (1) 7perc (1) angie (2) Animus (1) annie (1) A CÉG (12) back squat (12) barbara (1) beteg (1) Brett Jones (1) chin-up (2) cindy (1) clean (11) crossfit (46) csoportos (28) dallas (6) dead lift (6) doboz ugrás (10) egyéb (1) egyeb (1) egyéni (42) egyeni (8) elemelés (3) elizabeth (1) evezés (1) fekvenyomás (12) fithy50 (3) fittaréna (1) fran (3) front squat (21) futás (1) gladiátor (1) haladó (34) hang clean (1) jerk (7) kettlebell (41) kezdő (20) killer (2) Klokov (1) köredzés (19) középhaladó (38) linda (1) manmaker (2) muscle up (1) OHS (6) open 14 (1) press (5) push press (6) ring dip (1) shoulder press (2) snatch (13) snatch pull (7) snatch test (4) tabata (3) teszt (25) vasárnap (8) verseny (2) Volkswagen (1) Címkefelhő

Gyenge teljesítmény... pocsék TGU-k

2012.09.27. 13:15 Opifex

Címkék: kettlebell haladó egyéni középhaladó

 Egy elbazilikázott napon félig kedvtelenül álltam neki edzeni. Az elején egész jól sikerült felpörögnöm. Aztán...de részletesen:

  Rezsőtől tanult bemelegítő / kompenzációs sort igyekeztem 2km evezés után pontosan, kontrolálva végigtolni. A 2km egész remek lett hiszen már stabilan megy a 2percen belüli 500mes evezés, anélkül hogy belepusztulnék (Concept2 evezőpad) és ez feldobott. A bemelegítés végét fa rúddal való vállátfordításokkal zártam. Mivel a Mester már a tegnapi előtti guggolásom kielemezte, és javaslatokat is tett a korrekciókra, hát nem voltam rest a farúddal front squatot gyakorolni. Hosszú rúd (+3m) jól mutatta ha elbillentem, csavarodtam, vagy rossz síkban mozogtam.

KB_20Swing+TGU.jpg

Ezután KB volt soron. 24kg-mos golyóbissal:
- 20 swing
- 5-5 clean
- 20 swing
- 3-3 press
- 20 swing
- 10 gobblet guggolás
- 20 swing
- 5-5 snatch
- 20 swing
- 10 dead lift
A hab a tortán az volt hogy ezt miután megcsináltam AZONNAL felkapva egy db 16os-t megint végig kellett toljam. Nos az alkaromból gyakorlatilag semmi se maradt, és a tüdőm is kiköptem ;) Termszetesen ez NEM időre volt.

Jött egy alapos pihenő, és újból 24kg-val még 1x végigtoltam a sort.

Ekkor még csak-csak jól voltam (hittem hogy én jól vagyok) de jött a török felállás. Alapvetően nem szokott vele problémám lenni, és nyugodt tempóval a 24kgot is megoldom. Most 16-al kellett volna 3x létrázni 1-3ig. Nem jött össze. Az első létra végére annyira szétesett a mozgás, hogy csak pihenés / nyújtás lazítás maradt a napból. Tudni kell megállni! Holnap is lesz nap! Mesterem természetesen ezt már menet közben látta, és mielőtt szóltam volna, már rég leparancsolt az újabb TGUkról. (Igaz a hasizmaim/törzs izomzata minden féle könyöktámaszoktól erősen be volt fáradva az előző napról. Ez nem segítette a TGU-kat.)

Az edzés persze remek volt (kb. mint mind az elmúlt évek alatt ;) köszi Rezsi még 1x. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://korbe.blog.hu/api/trackback/id/tr134817762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása