körbe-körbe

Amiről itt olvashatsz funkcionális edzés. Hogy Nekem ez mit jelent? Amitől jobb leszel, erősebb, gyorsabb, pontosabb, ruganyosabb, lazább. Nem cél hogy zsírt égess! Nem cél a szebb, izmosabb, kigyúrtabb, szálkásabb, izomzat elérése. Ezek mind csak történnek ezek csak a következmények és mellékhatások. A cél hogy a testünk működjön. Hogy élvezzük a mozgást, és ne fájjon semmink. Az, hogy közben komoly centik esnek le hasról / fenékről, vagy nem férsz bele a régi pólódba mert szétreped a hátadon, csak következmény! Edzés, Testmozgás kezdőknek és haladóknak. Intenzív köredzés, funkcionális training minden módon. Pár használható edzésterv, gyakorlat és módszer mindenkinek. Alapvetően egyszerű eszközökkel vagy saját testtel végezhető mozgásforma, mely szív - tüdő - izomzat terhelő.

Címkék

10kSwing (5) 15perc (5) 2012 (1) 20perc (7) 30perc (17) 40perc (9) 5-5-5 (1) 531 (6) 540 (1) 7perc (1) angie (2) Animus (1) annie (1) A CÉG (12) back squat (12) barbara (1) beteg (1) Brett Jones (1) chin-up (2) cindy (1) clean (11) crossfit (46) csoportos (28) dallas (6) dead lift (6) doboz ugrás (10) egyéb (1) egyeb (1) egyeni (8) egyéni (42) elemelés (3) elizabeth (1) evezés (1) fekvenyomás (12) fithy50 (3) fittaréna (1) fran (3) front squat (21) futás (1) gladiátor (1) haladó (34) hang clean (1) jerk (7) kettlebell (41) kezdő (20) killer (2) Klokov (1) köredzés (19) középhaladó (38) linda (1) manmaker (2) muscle up (1) OHS (6) open 14 (1) press (5) push press (6) ring dip (1) shoulder press (2) snatch (13) snatch pull (7) snatch test (4) tabata (3) teszt (25) vasárnap (8) verseny (2) Volkswagen (1) Címkefelhő

Fran másodszor

2013.06.25. 12:14 Opifex

Címkék: teszt fran elemelés fekvenyomás

  Hétfőn, teljes erőbedobással, kipihenve indultam neki a napnak. Igaz a vihar előtti 100%-os páratartalom, az átmelegedett falak nem segítettek, de mivel pár nap híján 1 éve csináltam egyszer egy Fran-t, most újfent nekiláttam.

Fran azaz 21-15-9 Thruster (42kg-95lbs) / húzódzkodás
Idő: 4:54

  Video felvétel nem készült. vagyis készült, de kb.az 5.thrusternél a teremben lófráló egyik faxkalap lelökte a kamerát (nem vettem észre, ő meg xart rá) és az így a nagy semmit vette fel. NEMKICSITB..TTSZÉTAZIDEG amikor fullra kidögölve mentem leállítani a földön heverő kamerát.

  Tanulságos a Fran. Gyakorlatilag a tüdőm - pszihém miatt füstöltem el, és nem tudtam 4 perc alá érni. Annyira fájt. A húzódzkodások simán mentek ha bbahagytam akkor az a levegő miatt volt. Nem - úgy mint 1 éve , amikor izomból nem bírtam - és a 21/15/9 Thruster is ment egyben, talán 18-nál álltam meg vele egyet fújni meg a 15öt törtem félbe. (Le nem tettem 1x se). De a cseréknél teljes halál. Egyszerűen nem tudtam beleállni a következő blokkba. Ez bosszant, és emiatt ezeket a magas intenzitású rövid WOD-okat kicsit megpörgetem az elkövetkezőkben. Igyekszem többször beiktatni őket, a tüdőm a légcserém javítani... Aszthmával nem 1xű :S

  Kb. 5-10 perc pihenés után maradt egy kis fekve nyomás / elemelés kombó 6x5 de csak 72kg illetve 77kg minden 3. percben. Mind a 2 gyakorlat a szuper lassan kategóriás volt, Igyekeztem minden ismétlést koncentráltan egész lassan végrehajtani. mert a fekve nyomásnál így tudtam a sérült vállamra figyelni, az elemelésnél meg ezzel ellensúlyoztam az aránylag kicsi súlyt.

  Majd rotátor köpeny erősítés. Ugyan is a jobb vállam sérülése még mindig hátráltat ...NAGYON... Ezért igyekszem minden nap gyógytornázni, nyújtani, lazítani, "teniszlabdázni"... minimum 30 percet. (eszközök gumikötél, teniszlabda, 1 / 2 / 3 kilós kézi súly)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://korbe.blog.hu/api/trackback/id/tr685377205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása