körbe-körbe

Amiről itt olvashatsz funkcionális edzés. Hogy Nekem ez mit jelent? Amitől jobb leszel, erősebb, gyorsabb, pontosabb, ruganyosabb, lazább. Nem cél hogy zsírt égess! Nem cél a szebb, izmosabb, kigyúrtabb, szálkásabb, izomzat elérése. Ezek mind csak történnek ezek csak a következmények és mellékhatások. A cél hogy a testünk működjön. Hogy élvezzük a mozgást, és ne fájjon semmink. Az, hogy közben komoly centik esnek le hasról / fenékről, vagy nem férsz bele a régi pólódba mert szétreped a hátadon, csak következmény! Edzés, Testmozgás kezdőknek és haladóknak. Intenzív köredzés, funkcionális training minden módon. Pár használható edzésterv, gyakorlat és módszer mindenkinek. Alapvetően egyszerű eszközökkel vagy saját testtel végezhető mozgásforma, mely szív - tüdő - izomzat terhelő.

Címkék

10kSwing (5) 15perc (5) 2012 (1) 20perc (7) 30perc (17) 40perc (9) 5-5-5 (1) 531 (6) 540 (1) 7perc (1) angie (2) Animus (1) annie (1) A CÉG (12) back squat (12) barbara (1) beteg (1) Brett Jones (1) chin-up (2) cindy (1) clean (11) crossfit (46) csoportos (28) dallas (6) dead lift (6) doboz ugrás (10) egyéb (1) egyeb (1) egyeni (8) egyéni (42) elemelés (3) elizabeth (1) evezés (1) fekvenyomás (12) fithy50 (3) fittaréna (1) fran (3) front squat (21) futás (1) gladiátor (1) haladó (34) hang clean (1) jerk (7) kettlebell (41) kezdő (20) killer (2) Klokov (1) köredzés (19) középhaladó (38) linda (1) manmaker (2) muscle up (1) OHS (6) open 14 (1) press (5) push press (6) ring dip (1) shoulder press (2) snatch (13) snatch pull (7) snatch test (4) tabata (3) teszt (25) vasárnap (8) verseny (2) Volkswagen (1) Címkefelhő

CrossFit hivatalosan is

2011.11.16. 18:02 Opifex

Címkék: teszt dallas crossfit kettlebell 15perc

  Munkámból adódóan 2 hétre az Egyesült Államokba utaztam, és azért a futócipőt meg az edzőnadrágot és pólót is betettem a bőröndbe, biztos ami biztos tudjak edzeni.

  Természetesen a weben kerestem valami edzési lehetőséget, és voltak a "klasszikus" edzőtermek, meg persze itt a cross fitness hazájában ilyen edzőterem.

  Egy alap bejelentkezés után szívesen fogadtak, ráadásul kapásból megadták a lehetőséget hogy alkalmanként fizessek, mivel nem fogok hónapokig itt lenni, ráadásul olyan áron, mely teljesen normálisnak mondható. Majd kitöltették velem a szokásos kérdőívet, hogy milyen betegségek vannak/voltak családomban és bennem. Meg persze aláíratták velem hogy minden felelősség az enyém ha megsérülök vagy meghalok. (tényleg rajta volt a halál is...)

No de a lényeg Bemelegítésnek:

- alap gimnasztika majd
- 400m futás
- 20 fekvőtámasz
- 20 húzódszkodás
- 10 sima swing, 20 KB American Swing (harangozás) én 16kgmmal csináltam melegítésnek.

  Majd ezt mindenki amikor megcsinálta - 7en voltunk asszem fiuk lányok vegyesen -, akkor a teremben mindeki a maga méretéhez való súlyokat összegyűjtötte. Bekészítette, hogy azonnal lehessen egyikről a másikra menni. És akkor amint mindeki megvolt ezzel is akkor start. Cél a 15 percen belüli idő, illetve a minélj jobb ha már olyan erős vagy hogy a célsúlyokkal 15 percen belül vagy.

 

- 700m evezés
- 30 melkasról nyomás állásból 50kg / lábbal bele lehet tolni..bele is kell (Push-press)
- 30 American swing (harangozó) 24kg KB (20assal csináltam mert ekkor "nem voltam jól")
- 30 dobozra ugrás 60cm/24inch (azt hittem ez lesz a legkönyebb nekem.. nos nem volt az) Mi a traktorkerékre ugráltunk.
- 30 dupla ugrálókötél (90 sima) Mivel duplát esélytelen volt ezért a 3x annyis sia ugrást kellett megcsinálni (és persze görcsölt mind a két vádlim :D )
- 400m futás még mindig az idővel versenyben.

 

   Nekem még nőni kell a célsúlyokhoz, mert 15perc 11 másodperc volt 1-2 helyen kisebb súllyal is. Rááadásul rosszul osztottam be magam és az elején kihajtottom túlzottan mindenem az evezésnél, úgy hogy a lábam remegett. Jött az 50 kg push-press. Az meg nekem nehéz volt kevesebbel kellett volna, mondjuk 40 vagy 45kgmal. Persze ekkor azt se tudtam hol vagyok. Égett a tüdőm remegett karom lábam.. és ez még csak valami 5-6 perc volt :D Szóval a végén taccs.. levezetésnek pár felülés volt időn kívül (100) meg nyújtás lazítás.. Durva, jó hangulat.. vannak állatok, és kezdők, mindeki egyszerre nyumja csak más más súlyokkal, de ugyan azt. Mindeki meg is döglik szépen.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://korbe.blog.hu/api/trackback/id/tr103387747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása