körbe-körbe

Amiről itt olvashatsz funkcionális edzés. Hogy Nekem ez mit jelent? Amitől jobb leszel, erősebb, gyorsabb, pontosabb, ruganyosabb, lazább. Nem cél hogy zsírt égess! Nem cél a szebb, izmosabb, kigyúrtabb, szálkásabb, izomzat elérése. Ezek mind csak történnek ezek csak a következmények és mellékhatások. A cél hogy a testünk működjön. Hogy élvezzük a mozgást, és ne fájjon semmink. Az, hogy közben komoly centik esnek le hasról / fenékről, vagy nem férsz bele a régi pólódba mert szétreped a hátadon, csak következmény! Edzés, Testmozgás kezdőknek és haladóknak. Intenzív köredzés, funkcionális training minden módon. Pár használható edzésterv, gyakorlat és módszer mindenkinek. Alapvetően egyszerű eszközökkel vagy saját testtel végezhető mozgásforma, mely szív - tüdő - izomzat terhelő.

Címkék

10kSwing (5) 15perc (5) 2012 (1) 20perc (7) 30perc (17) 40perc (9) 5-5-5 (1) 531 (6) 540 (1) 7perc (1) angie (2) Animus (1) annie (1) A CÉG (12) back squat (12) barbara (1) beteg (1) Brett Jones (1) chin-up (2) cindy (1) clean (11) crossfit (46) csoportos (28) dallas (6) dead lift (6) doboz ugrás (10) egyéb (1) egyeb (1) egyeni (8) egyéni (42) elemelés (3) elizabeth (1) evezés (1) fekvenyomás (12) fithy50 (3) fittaréna (1) fran (3) front squat (21) futás (1) gladiátor (1) haladó (34) hang clean (1) jerk (7) kettlebell (41) kezdő (20) killer (2) Klokov (1) köredzés (19) középhaladó (38) linda (1) manmaker (2) muscle up (1) OHS (6) open 14 (1) press (5) push press (6) ring dip (1) shoulder press (2) snatch (13) snatch pull (7) snatch test (4) tabata (3) teszt (25) vasárnap (8) verseny (2) Volkswagen (1) Címkefelhő

Volkswagen sor

2012.12.15. 10:58 Opifex

Címkék: crossfit fekvenyomás haladó Volkswagen

  Rohantam edzeni. Mert 30 percem volt.

  Sima ügy, pont az egyik, a héten olvasott kihívás WOD amit meg akartam csinálni. Semmi extra, klasszikus 21-15-9 fekve-nyomás / húzódzkodás saját testsúllyal. 

  Alaposan bemelegítettem (15+perc) kardióstól, meg izületi átmozgatással, kicsit nyújtottam nyomtam pár fekvőt meg húztam pár lazát, hogy elinduljon a vér. Na mondom hajrá.

  Fel  a 27.5-27.5 kg oldalanként a nagy rúdra (ami kiderült a végén hogy több volt mint 20 kiló szal picit többel nyomtam mint kellett volna, mert valahol 75el mérlegeltem) húzódzkodó rész üres, stopper indít.

BenchPress.jpg

  21db fekve-nyomás még ment , kiküzdöttem, de 15-nél ki kellett raknom. Ekkor gyanús lett, hogy baj lesz, mert innen ha a 21 nincs meg egyben pihenten, akkor a 15/9 beteg lesz. Legalább is a többi 21-15-9 bontásnál már ezt tapasztaltam. 
  21db húzódzkodásnál ok volt, a kezem lecsúszott valahol 14 kürül (nincs 'zia meg szivacs a teremben) de visszaugrottam és ment simán.
  15db fekve-nyomásnál már baj volt, mert 6+3+3+3 bontás jött össze ami irgalmatlan sok időt vitt el.
  15db húzás ment valami 10+5ben gond nélkül. Itt már azért pihentem hogy "ne kelljen fekve nyomni megint.
  9db fekve-nyomás.. agy pörget, cél 3x3.. valóság 3db aztán 2... és a súly a mellemen "pihen" . én meg csöndben mert ugye nem kicsit égő..."psszt figy valaki segíts.psszt ssszz.. figyu tesóó..pssszt... " aztán jött a teremfelügyelő lehúzta rólam, és így nyomtam még 2 + 2 dbot, ..
  Majd 9 húzás simán megvolt.
  Idő 7:45

  Tanulság 1.:
Hiába a 105kg feletti 1RM azért 45 db durván bedurrantja a nagymellizmot. Mint ha kiöntötték volna ólommal. nulla erőt érzetem benne a 15ös szériában. 

  Tanulság 2.:
Én mindig is utáltam partner nélkül fekve nyomni. pont ezért, Sőt ha lett volna valaki lehet még jobban kihajtom magam, és jobb az időm, mert pszihésen is segít ha tudod hogy nem lehet baj. ráadásul most még lett is, és ciki és időigényes és gáz. Persze leborítani nem tudtam a sülyt oldalra, mert ahogy kell fogókkal leszorítottam ;) Szal fekve-nyomni főleg nagy súllyal, vagy ha halálig nyomod CSAK partnerrel.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://korbe.blog.hu/api/trackback/id/tr484971234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása