körbe-körbe

Amiről itt olvashatsz funkcionális edzés. Hogy Nekem ez mit jelent? Amitől jobb leszel, erősebb, gyorsabb, pontosabb, ruganyosabb, lazább. Nem cél hogy zsírt égess! Nem cél a szebb, izmosabb, kigyúrtabb, szálkásabb, izomzat elérése. Ezek mind csak történnek ezek csak a következmények és mellékhatások. A cél hogy a testünk működjön. Hogy élvezzük a mozgást, és ne fájjon semmink. Az, hogy közben komoly centik esnek le hasról / fenékről, vagy nem férsz bele a régi pólódba mert szétreped a hátadon, csak következmény! Edzés, Testmozgás kezdőknek és haladóknak. Intenzív köredzés, funkcionális training minden módon. Pár használható edzésterv, gyakorlat és módszer mindenkinek. Alapvetően egyszerű eszközökkel vagy saját testtel végezhető mozgásforma, mely szív - tüdő - izomzat terhelő.

Címkék

10kSwing (5) 15perc (5) 2012 (1) 20perc (7) 30perc (17) 40perc (9) 5-5-5 (1) 531 (6) 540 (1) 7perc (1) angie (2) Animus (1) annie (1) A CÉG (12) back squat (12) barbara (1) beteg (1) Brett Jones (1) chin-up (2) cindy (1) clean (11) crossfit (46) csoportos (28) dallas (6) dead lift (6) doboz ugrás (10) egyéb (1) egyeb (1) egyeni (8) egyéni (42) elemelés (3) elizabeth (1) evezés (1) fekvenyomás (12) fithy50 (3) fittaréna (1) fran (3) front squat (21) futás (1) gladiátor (1) haladó (34) hang clean (1) jerk (7) kettlebell (41) kezdő (20) killer (2) Klokov (1) köredzés (19) középhaladó (38) linda (1) manmaker (2) muscle up (1) OHS (6) open 14 (1) press (5) push press (6) ring dip (1) shoulder press (2) snatch (13) snatch pull (7) snatch test (4) tabata (3) teszt (25) vasárnap (8) verseny (2) Volkswagen (1) Címkefelhő

Fej feletti guggolás és egy húzós izomláz

2012.12.20. 17:59 Opifex

Címkék: crossfit haladó egyéni középhaladó doboz ugrás OHS

Elsőként is, Vasárnap a többé kevésbé üres teremben fej feletti guggolást akartam gyakorolni, titokban remélve hátha eljutok a saját testsúlyom közelébe (75kg). Merthogy Lacee kiírta bátran hogy beadandó max. OHS BW-el... Persze hogy ez 0 lett. Mondjuk 1 éve a 20kg-os rúddal is szenvedtem. Ahhoz képest azért a 55 kiló környéke nem is rossz. Eredetileg azért vettem fel, hogy minden guggolást vissza tudjak nézni és javítani magam minden sorozat között.

10x csináltam - akartam csinálni - 3-akat, amiben volt
- az elején 2 könnyű sorozat 40+kg-mal,
- majd egy fail 50+kg-mal, (videos)
- innen vettem vissza 45re. És 2 sikeres 3-as után
- 50kg 2x3 jött,
- végül 55kg 1x3 majd még 2x2.

Feljebb menni semmi értelme nem lett volna mert a forma már itt is romlásnak indult.
(A rudat megmértem a végén és 22kg volt ezért a + jel a számoknál)

Az egész történetet az alábbi MetCon zárta:

- 15x Elemelés (DeadLift) 67.5kg 
- 15x Fekvőtámasz 4cmes deficitről
- 15x dobozra ugrás (80cmen kezdtem de 60al kellett volna csinálni és a 3. sorozatnál váltottam át 60ra)

Eredmény 6 kör + 3 DL. 

Ne ettől meg az előző napi Volkswagen-től  olyan izomlázam lett hogy a hétfőn csak óvatos duhajként átmozgató edzést csináltam csak.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://korbe.blog.hu/api/trackback/id/tr474975151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása