körbe-körbe

Amiről itt olvashatsz funkcionális edzés. Hogy Nekem ez mit jelent? Amitől jobb leszel, erősebb, gyorsabb, pontosabb, ruganyosabb, lazább. Nem cél hogy zsírt égess! Nem cél a szebb, izmosabb, kigyúrtabb, szálkásabb, izomzat elérése. Ezek mind csak történnek ezek csak a következmények és mellékhatások. A cél hogy a testünk működjön. Hogy élvezzük a mozgást, és ne fájjon semmink. Az, hogy közben komoly centik esnek le hasról / fenékről, vagy nem férsz bele a régi pólódba mert szétreped a hátadon, csak következmény! Edzés, Testmozgás kezdőknek és haladóknak. Intenzív köredzés, funkcionális training minden módon. Pár használható edzésterv, gyakorlat és módszer mindenkinek. Alapvetően egyszerű eszközökkel vagy saját testtel végezhető mozgásforma, mely szív - tüdő - izomzat terhelő.

Címkék

10kSwing (5) 15perc (5) 2012 (1) 20perc (7) 30perc (17) 40perc (9) 5-5-5 (1) 531 (6) 540 (1) 7perc (1) angie (2) Animus (1) annie (1) A CÉG (12) back squat (12) barbara (1) beteg (1) Brett Jones (1) chin-up (2) cindy (1) clean (11) crossfit (46) csoportos (28) dallas (6) dead lift (6) doboz ugrás (10) egyéb (1) egyeb (1) egyéni (42) egyeni (8) elemelés (3) elizabeth (1) evezés (1) fekvenyomás (12) fithy50 (3) fittaréna (1) fran (3) front squat (21) futás (1) gladiátor (1) haladó (34) hang clean (1) jerk (7) kettlebell (41) kezdő (20) killer (2) Klokov (1) köredzés (19) középhaladó (38) linda (1) manmaker (2) muscle up (1) OHS (6) open 14 (1) press (5) push press (6) ring dip (1) shoulder press (2) snatch (13) snatch pull (7) snatch test (4) tabata (3) teszt (25) vasárnap (8) verseny (2) Volkswagen (1) Címkefelhő

kimaradós hét / Súlyemelés 13.14. / SnatchTeszt DONE

2013.10.21. 11:04 Opifex

Címkék: clean snatch egyéni snatch test front squat snatch pull

A héten 3 edzésről késtem le a pesti dugó miatt. Volt hogy 4 km-t tettem meg 37 perc alatt, így esélyem nem volt a betervezett edzésre eljutni. Legyen szó súlyemelésről, vagy akár gyógytornáról. 
Ezen felbosszankodva 2 "kihívásnak" is nekimentem mérgemben. No de sorban

1. Remek súlyemelő edzés (pocsék szakítás még mindig)...

- Széles fogásban tarkóról nyomás
  5x50kg, 5x55kg, 5x60kg(ez már a végén nem volt tiszta), 3x 5x55kg,
- beüléses szakítás 3as ismétlésekkel 30kg-os gyereksúlyig mentem. fókuszban a technika...:S
- felhúzás, szakító fogással, 3-as ismétlések 70 illetve 60kg-mal.
- Elöl(mellen) guggolás
  5x60kg, 5x70kg, 3x5x80kg,

emeles_w42_2013.jpg

2. Több nap a forgalmi/meló okok miatt nem tudtam emelni lejutni, így a közeli fitneszteremben megtalálható egyetlen (majdnem)rendes rúddal dolgoztam. 17kg a rúd...ezért a fura számok

- mellről nyomások:
  5x37kg, 5x47kg,5x52kg 5x57kg(ebben már voltak láblökések, így vissza a súlyból) 5x52kg végül 5x47kg
- 2 felvétel, 2 lökés melyben a stabil 57kg-ig mentem. 
- Elemelés 5x57kg, 5x77kg, 5x97kg

emeles_w42b_2013.jpg

Ezen kívül volt két remek RKC/SFG edzés amin sikerült részt vennem(kedd/csütörtök). Itt apró sikerként 24->28as váltásba belekóstoltam. Majdnem sikerült a teljes edzést 28as bellel végignyomni.

Szerdán és Pénteken nagy bosszúságomban, hogy a pesti dugó megakadályozott a súlyemelő terembe való lejutásban, 2 tesztet is megcsináltam.

Szerda TRX Force Lv.1
- 40 Atomic Push-Up
  40 másodperc pihenő
- 20 mélyevezés (merev test, gyakorlatilag hát a földtől pár centire)
  40 másodperc pihenő
- 20/20 1 lábas guggolás, ellentétes kézzel a TRX-et "húzva"
Hát ez elég simán ment. Ezután megcsináltam az esti köredzés programját ;) még csak el se fárasztott.

Péntek RKC/SFG Snatch Teszt
Ezt már 1x-1x megszaglásztam, de volt, hogy nem fért bele az 5 percbe, volt hogy a kezem leszakadt stb stb.. lényeg eddig nem sikerült... 
- 100 db szakítás 24kgos bellel. 4:41
10-esével váltottam a kezet, és gyakorlatilag 4:41 alatt pihenőket 40/60/80 után beiktatva simán megvolt. Igaz a tüdőm roppant mód megrohadt (Aszthma rulez) de hát ez van. Izomzatilag mozgásilag olyan simán ment, hogy magam is meglepődtem. :D 


 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://korbe.blog.hu/api/trackback/id/tr295590470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása